Sunday, April 1

300

به مدد اینترنت پرسرعت مرتب فیلم دانلود می‌کنیم و می‌بینیم. امروز 300 را دیدم، اصلا هم خوشم نیامد از فیلم، وقتی هم نیمه‌های CDدوم لب تاپ error داد و restart شد انگیزه‌ای برای ادامه دادنش نداشتم. معلوم نیست با این همه گنجینه‌های تخت جمشید که در لور و باقی موزه‌های اروپا و آمریکا انبار شده چرا لشکر ایرانی‌ها اینقدر شبیه اعراب از کار در آمده؟ منطق ماجرا هم درست شبیه فیلم‌های دفاع مقدس دهه شصت خودمان است که با وجود انواع غول‌های سیاه و زرد لشکر ایران و با حضور کرگدن‌ها و فیل‌های رزمی، سربازان شجاع یونانی هیچ خراش هم برنمی‌دارند، مگر آن پسر جوان شجاع که با نامردی تمام کشته می‌شود، اما ایرانی‌ها هزار هزار .....!
دوستان یونانی هم چندان متمدن و فرهیخته تصویر نشده‌اند و ازاولین صحنه‌های فیلم خشونت دیوانه‌وارشان‌ را در آموزش رزمی به کودکان چهار پنج ساله شاهدیم.
خلاصه فیلمی دیدم که توی نود درصد صحنه‌ها یونانی‌های شجاع، خون ایرانیان بی‌دست و پا را به آسمان می‌پاشند و بعد هم در حالی که سیب گاز می‌زنند زخمی‌های نیمه جان را خلاص می‌کنند. فقط نمی‌فهمم این وسط چرا ما این همه داد و بی‌داد راه انداختیم و هیچ صدایی از یونانی‌ها در نیامد؟

5 comments:

کاف عین said...

Bien, les Grecs savent le rôle de jeux, mais nous ne savons pas.

Anonymous said...

ما هم این جا دی وی دیشو از یکی گرفتیم که ببینیم. دوستم منم این جا یه جایی پیدا کردم که کلی فیلم داره و اجاره می ده واسه 5 شب دو و نیم یورو.

Anonymous said...

كلا سيستممون همينه كه به چيزاي بي خود گير بديم...هميشه تو حاشيه ايم ديگه

Anonymous said...

سلام آناهیتا جان. این اولین باری است که گذارم به وبلاگت افتاده. ایشاللا دیگه بیشتر سر می زنم. موفق باشی.

آناهیتا said...

سیماجان سلام ممنون که سر می زنی من هم مرتب بهت سر میزنم،معمولا
لیلا جان کلا همین دیگه
سمیرا تو باز هم وبلاگ عوض کردی آدرس جدیدلطفا