Saturday, April 7

ما و انیشتین

یک نفر لطف کند یک دانشمند محترم و آبرودار به ما معرفی کند، طرف البته باید نظریه‌ای داشته باشد که به زبان قابل فهم برای عموم هم عجیب و جالب باشد. قیافه و رفتارش هم به قدر کافی جذاب و البته نامتعارف باشد، بلکه ما دست از سر پرموی انیشتین برداریم.
این پست بارباماما را در مورد پدر فیزیک ایران و پسر پدر فیزیک ایران، چند روز پیش خواندم و خواستم لینکش را اینجا بگذارم که نشد. دیروز هم به این یکی برخوردم که دیگر شاهکار است، نویسنده ادعا کرده که انیشتین با آیت الله بروجردی نامه نگاری داشته و تئوری‌هایی هم در باب معراج پیامبر و معاد جسمانی و.... داده.

4 comments:

کاف عین said...

Je devine que Wittgenstein peut satisfaire votre souhait. Il y a une histoire au sujet de lui, de popper et du tisonnier qui est si intéressant pour des personnes. Ses théories linguistiques sont compréhensibles et merveilleuses. Il était mathématicien et philosophe. Au sujet des nouvelles sur le mystère d'Einstein, êtes-vous HASUD ?

آناهیتا said...

je pense que je suis très très HASUD!

Anonymous said...

کورش خان می شه به یه زبونی بنویسی که بقیه هم بفهمند؟ ما هم آدمیم ها

آناهیتا said...

کوروش احتمالا برای تقویت زبان فرانسه من این طور می نویسد. شما هم می توانید با کمک مترجم گوگل این کامنت ها را بخوانید, کاری که گاهی من هم مجبور می شوم بکنم