Monday, July 9

فیلم

دیدم دوباره چندتایی از دوستان فیلم معرفی کرده اند و باز هم بازار صد فیلم برتر که اگر نبینی عمرت بر فناست راه افتاده. راستش من هیچ سر در نمی آورم، مگر این فیلم دیدن برای اکثر ما کاری به جز تفریح است؟
من اگر حوصله ام بطلبد قطعا ا ز دوستان سراغ آخرین کتابی که خوانده اند یا آخرین فیلمی که دیده اند و پسندیده اند را می گیرم.شاید اگر خودم هم فیلمی خیلی بهم بچسبد اینجا درباره اش بنویسم.
اما از این فریادهای واحسرتا هیچ سردر نمی آورم، شاید چون دلم نمی خواهد باور کنم گردانندگان این صنعت زیادی کارشان را خوب بلداند.

1 comment:

Anonymous said...

ی� ��� �� �ی����� ی� ���� ����ی� ی� �ی�� �� ���� �ی��� � ������یی �� �ی�� ���ی� � ی���� ����� �� ��ی� ���ی�. �� �� �� ��� � ��ی�� �� �ی�� ����� �ی ��. ��� ����ی�. �� ��� �� �� �� �ی� �� �� ��� ����ی ���� �� �ی��ی ����. �ی� �ی�ی �� � ��� �ی ��. �ی ���� �� ������ی ����